Höst

Hejsan
Nu är det äntligen höst det känns lite som att på hösten får man andas. Det har varit ett händelserikt första år på SiriAnnas jag har ju aldrig drivit något eget förr varken cafe eller butik. Man känner sig inte varm i kläderna än det tar nog lång tid tror jag, jobbar man för någon behöver man inte hålla hela ansvaret men nu kommer egot fram stup i ett klarar jag det här, gör jag rätt ibland ramlar man oftast inte. Man blir iallafall starkare psykiskt jag fixar ju faktiskt det här. Ja det här är det bästa jag gjort i hela mitt liv lite som att hoppa fallskärm just innan man hoppar mycket fjärilar i magen då. Har bestämt mig för att nu ska det bloggas på riktigt, har inte riktigt vågat förrän nu, var sak har sin tid brukar jag säga och det stämmer faktiskt egot har spökat mycket med mig senaste åren. HÖST var det jag skulle skriva om tappade tråden en sväng, ju äldre jag blir ju mer har jag kommit underfund med att höst behöver vi för att varva ner, det är så skönt att bara få krypa upp i soffhörnet,tända ljus bara vara, man pysslar lite å mocklar lite i godan ro. Så härligt att ta en skogspromenad alla knalliga färger,det är så det sprakar ute. I butiken har jag ändrat öppet tiderna efter att ha provat mig fram lite, jag har funderat på att ha endast sommaröppet, men då får jag ju inte ta hem några härliga höst och julsaker så den iden la jag ner. Bestämde att jag ska ha öppet under vintern iallafall öppettiderna kommer bli fr.om 1nov Tors-Fre 11-17
Lör 12-16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0