Pyssel

Hejsan
Håller på för fullt med att göra om i butiken målar å grejar plockar upp julsaker  ja allt möjligt springer mest omkring på torsdag ska det vara helt färdigt har jag tänkt mej. Ibland är det dock lite svårt när det inte är mitt hus vill så mycket men man ska ta det lugnt jaja alla är vi olika bara att acceptera. På fredag har jag höst å mingelkväll på cafet börjar kl.1800 en väninna kommer å håller en demonstration om ett hälsopreparat helt naturligt. Vi bjuder på lite lättare förtäring. Kommer även ha en massa erbjudanden i butiken lite rabatt denna kväll ska det vara. Äntligen börjar min webshop ta form också det är kul börjar se målsnöret på den. Nu ska jag sluta för jag ska gå ut i skogen och plocka lite mossa och ris och annat pyssel man kan hitta i skogen, skönt att börja dagen med en skogspromenad. Ha en bra dag allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0