vår snart !

Hejsan kära vänner
Just nu håller jag på för fullt att planera inför mina inköp till våren i butiken.Det har varit lite lugnt ett tag i cafet,men det har ju varit så kallt så jag förstår varför inte folk vill gå ut. Det är så kul att titta på alla härliga vårsaker man blir enna full i vårkänslor, har även hittat lite nya leverantörer har tom lyckats skicka en beställning på lite nya saker lite zinksaker och tavlor å lite annat smått å gott. Hade planerat att åka på FORMEX men det bidde inte så,ska försöka ta mig till lilleström under helgen. Jag är rätt nöjd med alla mina leverantörer jag har allt jag behöver just nu känns det som.,så kommer jag inte iväg så gör det faktiskt inget. Nej nu måste jag sätta igång lite tror jag. Har bakat lite semlor nu på morgonen iallafall, testade att göra semlor med chokladfyllning spännande ;)mmmm Ha en bra dag kram

Kommentarer
Postat av: Pia Lind, Lovisorna

Hej!

Åh va fint det ser ut - ett givet studiebesök för affärsnätverket Lovisorna! Vill gärna komma i kontakt med dej före 15/2 - hör av dej!/Pia

2011-01-27 @ 15:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0