min dröm!

hej alla läsare ,jag är helt ny på detta med bloggandet så ni får ursäkta om det tar lite tid för mig.
Varje dag känns som jag bara går omkring och myser.I ett helt år nästan har jag hållit på
och förberett för att starta eget,letat leverantörer,googlat,mailat och ringt företag och fyllt i papper till höger och vänster. Jag har funderat och tänkt ,egot har varit med och spökat många ggr att det här kommer jag aldrig klara. Men nu står jag här idag med min nyöppnade butik med cafe och det är skitkul,jag ångrar ingenting och jag är jättestolt egentligen för att jag våga.Det kändes lite som att hoppa fallskärm och undra om skärmen kommer
att veckla ut sig eller inte. Mina underbara nära och kära har peppat mig hela tiden och sagt till mig att detta är en bra ide och jag fixar det.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0