julen närmar sig !

Det har varit en väldigt omtumlande och hektisk tid ett tag, ibland känner jag mig lite som Bambi på hal is. Jag bara far omkring allt är så nytt. Just nu har jag börjat förbereda butiken inför julen, packat upp varor och ställt ut i butiken. Planerar för fullt inför advent på Siri Annas ska bli lite annorlunda har jag tänkt mig, men det är svårt men hemskt kul.Ibland känns det som tiden inte riktigt räcker till, men det är ju lika för alla. Jag ska försöka lägga in lite nya bilder från butiken, jag ska erkänna att detta med data är inte min starka sida helt grön på detta område så det blir till att lära sig lite tror jag. Nu ska jag öppna butiken för dagen. Ha en bra dag för det ska jag ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0